طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

فرشته ای از طرف خدا

طاهای دوست داشتنی من

هفته 32 ام بارداری

1392/1/31 14:10
نویسنده : مامانی
464 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم این آخرین روزیه که سر کار می رم دیشب تا 4 صبح بیدار بودم و داشتم کارای شرکت رو روبراه می کردم تا تحویل بدم. فرشته کوچولوی من شاید خیلی کارارو صرفاً بخاطر تو نکرده باشم اما تو بهترین بهونه برا انجام دادنشون بودی تغییراتی که توی زندگیم لازم داشتم و حضور تو بهونه بزرگی براش شد. برای تغییر خیلی چیزا برا اینکه خودمو بشناسم . امیدوارم تو اون طوری تربیت بشی که من آرزو شو دارم.

 

مامانی امروز کلا تو اتو بوس نذاشتی بشینم. صبا که از خواب پا می شم کف پامو نمی تونم زمین بزارم انگار که سوزن توش میره کل روز دردش آروم تر میشه اما صبا واقعا دردناکه بخصوص وقتی خسته می خوابموزنم زیاد شده و این اذیتم میکنه

دیروز نشستم کلی وقت گذاشتم و یه سری پروانه خوشگل برات درس کردم بعدا عکسشو تو سیسمونی می زارم عزیز دل مامانی

دوست دارم پسر کوچولوی نانازم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اب نبات مامانی وبابای
31 فروردین 92 18:18
سلام عزیزم چطوری خوبی؟کوچولو ما خوبه؟ان شالله صحیح سالم بیاد توی بغل مامانیش..راستی ممنونم به وبم سر زدی با نظراتت منو خوشحال کردی گلم..ظاهرا ادرس وبتو اشتباهی فرستادی با کلی کلنجار ادرس رو پیدا کردم ادرس که فرستادیhttp://takyas.weblog.com در صورتی که ادرس باید این باشدhttp://takyas.niniweblog.com
اب نبات مامانی و بابای
9 اردیبهشت 92 10:04
سلام عزیزم چون سر کار نمی رم مثل قبل نمی تونستم بروز کنم ضمنا مجبور شدم اتاقشو طراحی کنم که وقت زیادی ازم می برد

ممنون می شم سر بزنی بازم